Johnnie Walker Swing 40% 0,7l

Neohodnotené
Značka: Johnnie Walker
Dostupnosť Momentálne nedostupné
Možnosti doručenia
€47
Johnnie Walker Swing 40% 0,7l
Neohodnotené
Značka: Johnnie Walker

Swing – (hojdačka) pomenovaná podľa kývavého pohybu fľaše pri zatlačení. Vznikla v roku 1932, kedy ju na sklonku svojej dlhej a preslávenej kariéry predstavil medzinárodným cestovateľom geniálny vnuk Johnnieho Walkera, Sir Alexander Walker.

Má krásnu starozlatú farbu. Vo vôni sa prelínajú komplexné a sofistikované tóny vanilky a ,,sherry“ s takmer parfumovanou sladkosťou. V chuti je jemná a príjemne nasladlá. Ľahká sviežosť zahaľuje hlbšiu ovocnosť s trochou dymu a dubových aróm. Nasleduje dlhý a bohatý záver s doznievajúcou sladkosťou.

Príbeh tejto značky sa začína, prirodzene, u muža, ktorý jej dal meno – Johnnie Walker. V roku 1820 si syn zosnulého farmára založil vlastný obchod s potravinami v prosperujúcom škótskom meste Kilmarnock. Predal otcovu farmu a peniaze použil na podnikanie. Bol to ťažký začiatok života, ale Johnnie bol vždy výnimočný – záblesk v očiach a oheň v srdci. V tých časoch väčšina obchodníkov s whisky ponúkala rôzne rady ,,single-malts“, ktoré však nikdy neboli konzistentné. Pre Johnnieho to nebolo dosť dobré a tak ich začal miešať (blendovať), aby vytvoril whisky, ktorá chutila vždy rovnako dobre. To sa mu aj úspešne podarilo.

Keď Johnnie, po svojom plnohodnotnom živote, v roku 1857 zomrel, zanechal svojmu synovi Alexandrovi veľmi zdravý a prosperujúci biznis. Boli to rýchle časy – Spojené kráľovstvo bolo pulzujúcim srdcom priemyselnej revolúcie, ktorá mala zmeniť úplne všetko. V Kilmarnocku postavili železnicu, ktorá prepravovala tovar na veľké lode cestujúce do štyroch kútov sveta. Rovnako ako Johnnie, aj Alexander vedel spoznať dobrú príležitosť. Postupom času sa značka preslávila po celom svete a je dodnes veľmi uznávanou whisky.

 

Johnnie Walker je ikonická škótska značka blended whisky, založená v roku 1820. Je jednou z najpredávanejších whisky na svete a symbolizuje prestíž, konzistenciu a globálnu prítomnosť. Značka je známa farebnými etiketami (Red, Black, Blue Label) a marketingovou filozofiou „Keep Walking“, ktorá podčiarkuje pokrok a eleganciu.
Používáme ověření věku Adulto

Chystáte sa vstúpiť na stránky e-shopu s alkoholom DobrePitie.sk. Svojim vstupom prehlasujete, že máte viac ako 18 rokov.